REKLAMA
Znaleziono 4929 wyników
[Warszawa] Osiedle "Villa Arte"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Warszawa] Osiedle "Villa Arte"
Warszawa, Wola
[Gdańsk] Prologis Park Gdańskinwestycja
Pokaż inwestycję
[Gdańsk] Prologis Park Gdańsk
Gdańsk
Modernizacja stacji Warszawa Gdańskainwestycja
Pokaż inwestycję
Modernizacja stacji Warszawa Gdańska
Warszawa, Śródmieście, Słomińskiego 6
Wiśniowa 40inwestycja
Pokaż inwestycję
Wiśniowa 40
Warszawa, Wesoła, Wiśniowa 40
Apartamenty Kordeckiego 8inwestycja
Pokaż inwestycję
Apartamenty Kordeckiego 8
Warszawa, Praga-Południe, Kordeckiego 8
Apartamenty Origin Mechelinkiinwestycja
Pokaż inwestycję
Apartamenty Origin Mechelinki
Mechelinki, Klifowa
Perła Mórzinwestycja
Pokaż inwestycję
Perła Mórz
Sianożęty, Lotnicza 1
The Elements Resortinwestycja
Pokaż inwestycję
The Elements Resort
Dźwirzyno, Wyzwolenia 5
Dzielnica Mieszkaniowa Metro Zachód 13inwestycja
Pokaż inwestycję
Dzielnica Mieszkaniowa Metro Zachód 13
Warszawa, Człuchowska
Wiadukt, ul. Chełmżyńskainwestycja
Pokaż inwestycję
Wiadukt, ul. Chełmżyńska
Warszawa, Rembertów, Chełmżyńska
Bosmańskainwestycja
Pokaż inwestycję
Bosmańska
Gdynia, Bosmańska
PKP PLK S.A. unowocześni sterowanie ruchem kolejowym w Krakowieartykuł
Pokaż artykuł
PKP PLK S.A. unowocześni sterowanie ruchem kolejowym w Krakowie
Dojazd pociągów do Krakowa od strony Kielc, Warszawy i Trójmiasta będzie sprawniejszy dzięki nowym urządzeniom sterowania ruchem. Kolejarze wymienią rozjazdy, kable i zainstalują nowe rogatki przy ul. Kamiennej. Prace wykonane zostaną w ramach zadania finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności.
Kończy się główny etap modernizacji stacji Kraków Bieżanów [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Kończy się główny etap modernizacji stacji Kraków Bieżanów [ZDJĘCIA]
Kończy się główny etap modernizacji stacji Kraków Bieżanów. 12 marca podróżni skorzystają z kolejnych pozytywnych efektów inwestycji PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. na krakowskiej linii średnicowej. Czekają na nich wygodniejsze i łatwiej dostępne perony, wyposażone w nowoczesny system informacji. Dzięki dodatkowym torom zwiększą się możliwości organizacji ruchu pociągów. Projekt za przeszło 1,2 mld zł jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach instrumentu CEF "Łącząc Europę".
Pociągiem z Wielunia do Łodzi. PKP PLK ogłosiły pierwszy przetarg z programu Kolej Plusartykuł
Pokaż artykuł
Pociągiem z Wielunia do Łodzi. PKP PLK ogłosiły pierwszy przetarg z programu Kolej Plus
Kolej przybliży Wieluń do Łodzi. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ogłosiły przetarg na opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach projektu "Budowa linii łączącej linię kolejową nr 131 (Chorzew Siemkowice) z linią kolejową nr 181 (Wieluń)". Szacowana wartość inwestycji z Rządowego Programu Uzupełniania Lokalnej i Regionalnej Infrastruktury Kolejowej Kolej Plus do 2028 r. to 580 mln zł.
Premetro w Krakowie: jaki etap prac?artykuł
Pokaż artykuł
Premetro w Krakowie: jaki etap prac?
Zarząd Inwestycji Miejskich w Krakowie jest w trakcie realizacji umowy na uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla pierwszego etapu premetra. Jest to kolejny etap procesu inwestycyjnego, który został zapoczątkowany w czerwcu 2021 r., kiedy to zostało opracowane „Studium wykonalności budowy szybkiego, bezkolizyjnego transportu szynowego w Krakowie”. Jego koszt został dofinansowany w wysokości 50 proc. kosztów kwalifikowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach instrumentu „Łącząc Europę”.
Warszawa Zachodnia – pociąg nad pociągiem, wiadukty zwiększą możliwości podróży [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa Zachodnia – pociąg nad pociągiem, wiadukty zwiększą możliwości podróży [ZDJĘCIA]
Kilkusetmetrowe wiadukty kolejowe usprawnią podróże koleją w aglomeracji warszawskiej. Będzie bezpośrednie połączenie pociągiem z Radomia m.in. w stronę przystanków Warszawa Koło i Młynów na linii obwodowej. Projekt realizowany przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w obszarze Warszawy Zachodniej, za ok. 2 mld zł netto, ubiega się o dofinansowanie ze środków unijnych POIiŚ.
Zwiększą się możliwości kolei i dostęp do pociągów na odcinku Kraków – Tunelartykuł
Pokaż artykuł
Zwiększą się możliwości kolei i dostęp do pociągów na odcinku Kraków – Tunel
Nowe i zmodernizowane perony, wymienione tory, wyremontowana sieć trakcyjna oraz nowoczesny system sterowania ruchem – tak zmieni się oblicze linii kolejowej nr 8 na odcinku Kraków Główny - Tunel. Polskie Linie Kolejowe poszukują wykonawcy kompleksowych prac na trasie łączącej stolicę Małopolski z Kielcami i Warszawą. Inwestycja będzie realizowana w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności.
Linie kolejowe CPK szansą dla Płockaartykuł
Pokaż artykuł
Linie kolejowe CPK szansą dla Płocka
Budowa linii kolejowych na odcinku Węzeł CPK – Płock – Włocławek (nr 5 i 50) przyniesie korzyści nie tylko mieszkańcom dużych miast, ale także miastom średniej wielkości. Inwestycje realizowane przez CPK włączą Płock do linii CMK Północ i transeuropejskiej sieci transportowej TEN-T, ale również wyraźnie skrócą czas przejazdu do stolicy i dadzą całemu regionowi mocny impuls do rozwoju gospodarczego.
CPK: Polsko-hiszpańska współpraca przy inwestycjach kolejowych KDPartykuł
Pokaż artykuł
CPK: Polsko-hiszpańska współpraca przy inwestycjach kolejowych KDP
Spółka CPK podpisała umowę z hiszpańską firmą inżynieryjną INECO na doradztwo techniczne przy projektowaniu i budowie Kolei Dużych Prędkości. Partner CPK ma bogate doświadczenie przy planowaniu, projektowaniu i budowie sieci KDP w Hiszpanii, która liczy prawie 4 000 km linii szybkich kolei i jest obecnie najdłuższa w Europie.
Nowe podejście do Programu CPK ​i rozbudowy sieci kolejowej. Odkłamanie mitów i wnioski na przyszłość artykuł
Pokaż artykuł
Nowe podejście do Programu CPK ​i rozbudowy sieci kolejowej. Odkłamanie mitów i wnioski na przyszłość
Czy poprzedni zarząd spółki Centralny Port Komunikacyjny „budował 2 000 km linii kolejowych” w modelu „piasty i szprych” w różnych częściach Polski, a teraz „zostało z tego tylko 480 km linii Y”? Czy poprzednio projektowane linie kolejowe „obsługiwały małe i średnie miasta”, podczas gdy obecnie dotyczą „głównie potrzeb aglomeracji”? Przedstawiciele Ministerstwa Infrastruktury, CPK i PKP Polskich Linii Kolejowych sprostowali dziś te i wiele innych mitów dotyczących rozwoju sieci kolejowej w Polsce. Spółka przedstawiła dokument opisujący podejście do realizacji Programu CPK.
REKLAMA